piątek, 30 września, 2022

Wszystko na temat HMB

Dieta na redukcję tkanki tłuszczowej

Przy konstruowaniu diety na redukcję tkanki tłuszczowej jedną z najważniejszych zasad jest obranie sobie konkretnego celu aby konsekwentnie i wytrwale do niego dążyć np. chce schudnąć 10 kilogramów i zredukować tkankę tłuszczową o minimum 15%. Nie zawsze waga jest głównym wyznacznikiem sukcesu, bowiem bywa tak że efekty diety i ćwiczeń są już nieco widoczne, a waga albo pozostaje niezmienna albo spada bardzo mało. Przed przystąpieniem do diety redukcyjnej warto z użyciem metra krawieckiego zmierzyć obwody w strategicznych miejscach takich jak klatka, pas, biceps, biodra, uda, łydki. Wyniki należy zapisać i co jakiś czas ( np. co trzy tygodnie) sukcesywnie sprawdzać osiągnięte postępy. Jeśli przez długi czas nie będzie jakichkolwiek postępów należy przyjrzeć się sobie – czy właściwie przestrzegamy zasad diety lub czy może gdzieś przy układaniu redukcyjnego menu popełniony został błąd ( tu warto udać się do dietetyka który nam fachowo doradzi). Tylko gdy uda nam się wychwycić błąd mamy szansę na sukces.